Monday 13 June 2011

hazama oh hazama .



hazama tlh di nobatkan sbg juara akademi fantasia 9 ...aku xde lh support sgt AF ni ...satu sms pun aku xprnh afundi...kih2 ...tapi aku suka semangat hazama nih...beliau mencuba dari AF musim ke 4 tapi xpernah berjaya...namun bakat beliau tlh menjadikan beliau xprnah berputus asa dan trskan perjuangan...beliau smakin terkenal dlm dunia hiburan bila muncul sbg penyanyi band meet uncle hussin...namun setelah 5 tahun menanti utk masuk ke AF ... dia tlh mendapat peluang kedua apabila di terima sbg pelajar AF pada musim ke 9...AF musim terakhir...hazama tlh membuktikan bahawa beliau memang berbakat dan penantian beliau berbaloi bila muncul sbg juara dan menuju puncak....










mengejar impian adalah sesuatu yang tiada penghujungnya ...kegagalan menjadikan kita akn berusaha dgn lbh keras ...cuba dan trs mencuba adalah kunci kejayaan ...kejayaan akan datang bila kita trs berlari ke arahnya ...semangat membara menuju puncak ...


excellence

2 comments:

shafinasofians said...

hazama :) saya minat dia :)

Anonymous said...

saya minat hazamaaaaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...