Wednesday 8 June 2011

surat dari ibu dan ayah




Dalam keghairahan kita mengejar dunia yang semakin pantas, ada sesuatu yang kita tertinggal atau sengaja ditinggalkan...

Ketika kita berbangga dengan kejayaan kerjaya, anak-anak, isteri ,kereta dan rumah besar serta wang berjuta di bank, ada dua orang insan yang sering kita lupakan...

Mereka adalah ibu dan ayah kita...

Sudahkah kita mencium dan mengucup dahi kedua-duanya hari ini, sebagai tanda bersyukur kerana mereka menjadi penyambung untuk kita berperanan sebagai khalifah di dunia ini?

aku sayang kamu wahai ibu dan aku sayang kamu wahai ayah ...ampunkn aku di atas segala keingkaranku terhadapmu semenjak aku dilahirkan ...sesungguhnya pengorbananmu xkan dpt aku balas walaupun sehingga hancurnya dunia ini ....

semoga tuhan melindungi kamu...mudah mudahan diberikn umur panjang dan sihat berkekalan....


buat ayahku ...ku ucapkan selamat hari bapa! ...kau adalah lelaki hebat yang pernah aku kenali...


doa buat ibu dan ayah ...




EXCELLENCE

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...