Wednesday, 24 October 2012

selamat hari raya korban .

Assalamualaikum .

kehidupan adalah sebuah perjalananan . insan yang cemerlang meletakkan dunia di sisi . dan akhirat di hadapan . kejayaan semanis madu memerlukan pergorbanan sepahit hempedu .

selamat hari raya aidil adha kepada seluruh umat islam .


“Tidak ada suatu amal anak Adam pada hari raya Qurban yang lebih dicintai Allah selain menyembelih qurban.” (HR. At Tirmidzi)

sekian . 


excellence .

22 comments:

paripariputih said...

walaikumsalam hatiku baik.. salam aidil adha :)

cik kiwi's said...

selamat hari raya aidil adha abg lan. hehe..:)

♥ Nana BamBam ♥ said...

Wa'alaikumusalam lan.

nana juga nak ucapkan selamat hari raya aidiladha :)

kalau balik kg, hati-hati tau...dan jgn lupa take care and your health :)

Cik Rendang said...

wsalm,
selamat hari raya aidiladha

izan mama mia said...

salam aidiladhar

DRC said...

salam perngorbanan... ^.^

amranaiman said...

selamat hari raya :)

Aida Omar said...

wasalam..

Setuju dengan ayat pertama tu :) salam Aidiladha buat lan sekeluarga.

boni kacak said...

selamat hari raya aidiladha bro.. adeh.. aku konpius dah ni.. kenapa aku rasa penulisan ko macam sama dengan blogger lelaki semalam ye... adakah dua orang berbeza atau seorang yang sama ye?

Shera unly said...

Salam aidiladha :)

super d0uble F :) said...

salam aidiladha :)

Lea Isnawi said...

salam aidil adha Lan :)

Jajas said...

SALAM AIDILADHA

Cik Fie said...

Entri Yang Menarik ^-^

Dah Lama Follow Blog Ni . Follow Blog Saya Kalau Sudi :)

http://mynameishafizah.blogspot.com/

Diana Azis said...

Salam Aidil Adha Dreadlock :)

mieza said...

"kejayaan semanis madu memerlukan pengorbanan sepahit hempedu"- suka kata2 ni..

btw, selamat hari raya aidiladha jugak

Leeza dayasari [santai leeza] said...

SALAM AIDILADHA JUGA.

Ain Dzaya said...

selamat hari raya aidil adha :)

blog-tips-kurus said...

dah nak Maal Hijrah ni. :)

bila tuan nak update...?

elyna mirsada said...

slm aidiladha,jln2 cni

Aida Omar said...

alamak terlambat nampak entry nie.. raya qurban pun dah lama berlalu.. huhu..

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...