Wednesday, 11 July 2012

rindukan bintang ...

Assalamualaikum ...

baru sebulan ...rasa macam lama je tak bukak blog ...bukan aku merajuk ke hapa ...tapi sekarang...ada sesuatu lain yang lebih penting yang perlu aku dahulukan ...ingin rasanya aku nak kembali menulis macam dulu dulu ..berharap dengan sangat agar masa ini kembali seperti dulu ...tapi ...arggghhhh ...terus berdoa ...


hidup tak selamanya berada pada titik yang sama ...ia terus bergerak ...bergerak ...dan bergerak ...dan penghujungnya adalah MATI ...dan sebelum masa ini terhenti lakukan sesuatu yang membuat dirimu dan orang lain tersenyum ..:)

Dan esok ...belum tahu nasib aku bagaimana ...semoga Allah permudahkan segala urusan ...

tolong doakan aku wahai semua makhluk tuhan ...selamat malam bintang...Adios ..

Excellence ..


28 comments:

saya afi said...

:) gamba itu menarik

LaLa mhdnor said...

semoga semua berjalan lancar :)

Boni JLL3 said...

semoga segala2nya baik buat bro... amin

Masmira Masri said...

insyaallah semoga semuanya berjalan lancar....

visit http://myaleo.blogspot.com/2012/07/ikeaidea-untuk-pasangan-baru.html

Phat said...

mana ko pegi ar

fyna said...

insyaAllah semua akan baik-baik saja.

Alieza Dayasari said...

Moga dipermudahkan segalanya.
Dahulukan yang penting k.

ஜ miss klanika ஜ said...

semoga baik-baik sahaja (:

3no gr33ny said...

maka pentingkan perkara yg lebih penting.. =)

Cik Rongoks said...

insyaallah..semoga dipermudahkan segalanya :)

Aida Omar said...

Moga yang baik2 sahaja buat kamu lan.. InsyaAllah..

Iefa Ujang said...

xpe . . . dahulukan mana yg penting dulu ye :)

piraaa said...

good luck abam lan. :) tak kisah la buat mende2 pong. teruskan perjuangan,

Arra Ahmad said...

selamat malam bintang.:)

TiranaAduka said...

Adios too...

Assalamualaikum wbth...

Salam perkenalan dari
TiranaAduka...
Selaku blogger baru ...memohon maaf atas kehadiran di blog ini.....tanpa diundang...maaf dari Tirana..

From TiranaAduka.....: Sakit Itu penghapus Dosa..

Jemput singgah blog saya.....jika ada kelapangan dari anda.....

Wasalam..
Ikhlas,
TiranaAduka...

Siti Arfah said...

Moga sgalanya baik ye . Jaga diri!

Cikgu Jaja™ said...

lan :)

Allya Syahirah Riff said...

be strong ehh :)

Leeya Hezlin said...

semoga semuanya baik2 sahaja..
dan semoga kehidupan anda bertambah baik...

salam ramadhan al-mubarak dan selamat berpuasa.. :)

BlogS of Hariyanto said...

insya ALLAH aamiinn...selamat sambut bulan suci Ramadhan..mohon maaf lahir batin :)

ain dzaya said...

rindu bintang ke..rindu sape..hik3..ain pun rindu jugak..klu dulu tiap2 hari berduyun la jugak entri baru kan ..
Entri Bergambar | 6 Tips Blogging Awesome Nuffnang Blogopolis

Nurul ain said...

doakan terbaik untuk awak.... amin... :)

misspurple said...

insayallah everything gonna be okay :)

Cik Yaya said...

lame xsnggh cni..pe khabr..?^_^
salam ramadhan ye..

Nurulee said...

Set priorities. Dulukan apa yg utama.
InsyaAllah, semuanya dipermudahkan.
Amin =)

http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/three-things-in-one-e.html

LiL Princess said...

Amin and I'm fallin love wit your qoute :D

tirahzairi said...

smga segalanya okay...aminnn

|| amira || said...

hidup ni macam roda . tak selalu ada angin , kadang-kadang pancit jugak :)

semoga dapat lalui dengan tabah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...