Friday, 13 January 2012

mencari cinta hakiki .

Assalamualaikum ...


ketika saat aku merasakan aku terbeban dan tidak punya sesiapa di sisi...ketika saat itulah Allah sedang memerhatikan aku dengan penuh rasa kecintaanNya ...subhanallah ...

kasihanilah aku dan sekelian hamba Mu ya Allah ...berikan kami kekuatan meneruskan langkah...

Excellence ..

43 comments:

CekbOlat-bOlat said...

Aamiin.. berikanlah kekuatan agung itu =D

naiemah_ramli said...

Aaaminn.. =)

Cik Etel said...

Ya Allah permudahkan urusan dia

seorang insan :: AMB said...

insya ALLAH...masuk blog nie sarapan ngan kata2 semangat..heee..

Original CikTeddy said...

amin,ya Allah~

amir aizat said...

amin ;)

cik kiwi's said...

cint hakiki, cint yang abadi..min..InsyaAllah, semoga kita berjumpa dngan cinta hakiki ini..:)

DianaAzis said...

Aminnn.. Insya'Allah.. :)

Miss Zue said...

amin..

Aida Omar said...

Amin.. InsyaAllah moga2 Allah perkenankan doamu. :)

cikgu jaja's said...

HE always be there..kita je leka sgt..byk terlupa..

astaghfirullah..

Bluewendy said...

amin..insyaAllah.. Allah tidak pernah mungkiri janji-janji-Nya.. di penghujung sabar itu pasti ade nikmatnya yg tak tergmbar..=)

Cik Nurul said...

Aminn.. semoga dapat cinta yang di cari.. InsyaAllah... =)

TeacherNurul said...

amin :)

3no gr33ny said...

hanya Dia yang tahu segenap isi hati kita

Saddila said...

semoga kamu diberi kakuatan . amin :)

Arra Ahmad said...

semoga sentiasa diberi kekuatan..:)

KaK LimAh Si SupiR said...

allah swt sentiase d sisi

هانيم إرشاد said...

amin :)

Cik tikah said...

moga temui ..

yeas el said...

Cinta hakiki , cinta yg paling agung .

ShahzCudin said...

amiin..jgn pernah bosan mencari cintaNya..

Nelly The Strange said...

sweet !! amin ~
:)

Paris Lipton said...

doa banyak2 "))

Paris Lipton said...

doa banyak2 "))

Aien Not Alien said...

kasihanilah kami ya Allah ...berikan kami kekuatan meneruskan langkah... amin...

zana said...

Amin :)

Niza Romli said...

Amin.... :)

Lia Irdelia said...

sangat2 suka entry ini..
tq..

SHAHIDA SHIDA said...

post yang sangat menarik : )...

Scha Lalala said...

suka sangat entri ni.. Aminn.. Insyaallah :')

tunz said...

tabahkan hati dan bermohon selalu...

p/s mama tunz kan ada....

♪ cik katak ♪ said...

aminnn :)

FYA PELANG! said...

InsyaAllah. sape yang menuai, dia lah yang mendapat hasilnya ;)

Detective Fiqa said...

jodoh ditangan Allah

Cik Ungu Kamila said...

amin :)

Nabiel said...

insyaAllah=)

Azmi Khan said...

Cari la cinta Allah insyaallah kamu akan temui cinta manusia.....

Alieza Dayasari said...

amin......
hati metsi baik... liza suka header tu.

hafiz hafizol said...

Aminn... Pergghhhh... -..-"

Woofer Storm said...

allh sentiasa menyayangi kita,cuma kita kekadang lupa padaNya..

cantik bahasa..

dUnIa fAnTasY kU.. said...

amin... smga tercapai.. :) InsyaAllah.. :)

misz ain hawanis said...

amin...:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...