Thursday, 10 May 2012

hatikubaik ! hari yang ke 365 ...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah ...hari ini berlalu dalam suasana yang cukup indah ...cuaca begitu baik...langit membiru dengan tompok tompok awan berarak tenang ...masa begitu pantas berjalan ...hari berganti hari ...hari ini genap setahun sudah aku berblogging ...syukur tuhan kerana masih memberi aku ruang untuk terus berada di sini walaupun akhir2 ini rutin kehidupan aku sedikit terbeban dengan tanggungjawab2 yang tak dapat aku elakkan...


bagaimanapun hari ini aku mencuri sedikit masa untuk mencoret sesuatu di sini sebagai ucapan terima kasih kepada semua yang selama ini terus memberi sokongan ...dorongan dan tunjuk ajar sepanjang setahun aku berada kat dunia blog ni ...terima kasih kerana menjadi follower ..reader...stalker...komentor...dan rakan2 blogger yang terus berblogwalking kat blog aku ni ..aku sangat hargai kalian ...tanpa sokongan dari kalian tak mungkin aku masih bertahan sampai ke hari ini ...terima kasih sekali lagi ...

ni la rupa header pertama yang aku guna untuk blog hatikubaik ...cun tak ..hehe

aku blogger biasa yang masih belajar dan blog berusia setahun jagung ini tentu sekali banyak kelemahannya ...setiap apa yang aku tulis di dalam blog ini adalah coretan peribadi sebagai peringatan untuk diri sendiri...aku cuba sedaya upaya untuk tidak menulis sesuatu yang menyentuh atau melukai hati sesiapa ...aku sekadar meluahkan sesuatu yang aku rasa ada kebenaran dan kebaikan ...dan aku sangat mengharapkan teguran yang membina untuk aku terus menulis sesuatu yang lebih bermanfaat pada masa akan datang ...tolong beri teguran ikhlas jika aku silap ...supaya aku dapat belajar dan terus belajar...

aku juga hari ini ingin memohon jutaan maaf andai sepanjang aku berada disini ...ada telah menyakiti hati sesiapa ...samada secara langsung atau tak... sengaja atau tak sengaja  ...sedar atau tak sedar...krn aku insaf bahawa aku juga manusia biasa yang tentu ada kesilapan di mana mana ...aku tak pernah dan tak akan sempurna ...tolong maafkan segala kekhilafan ...

Akhir kata ...semoga terus maju jaya kepada semua rakan blogger ...blog kita tanggungjawab dan wajah kita ...semoga setiap apa yang kita lakukan mendapat keredhaan di sisi Allah ....sekian ...

"Selamat ulang tahun hatikubaik "---ikhlas drp :)  mohdhazlan Dreadlock ..


Excellence .

35 comments:

sis92 said...

wee slamat hari jadi hatikubaik
nah kek , fuuhhhhhh tiup lilin tepuk tangan sorang2 haha

happy blogging :D

Sekeping Hati said...

wow. tahniah! keep blogging ok =)

nur_za said...

nur dh lama maaf...eh..
hehe
wah2..setahun dah dia..
mana kek...

Baju Sayalah! said...

selamat ulang tahun.. =)
keep it up..;D

Selendang Merah said...

selamat ulang tahun..blog ang best sgt2 setiap ayat penuh dengan maksud dan kesedaran..terus lg menulis ya!,,:)

Rozuan Ismail said...

selamat ulang tahun

aswadz said...

wahhh... setahun dah ek. tahniah2...

ANISA said...

wahhh dah setahun...tahniah hatikubaik

laskar pelangi said...

happy birthday blog. Hihi~~
=D

ciksengeh :D said...

wah ! congrats :D

semua manusia tak pernah lari dri buat kesilapan ..

Mummy Adriana said...

Happy Birthday! wow :)

O CIKTEDDY said...

eh baru setahun ka?ingatkan dh 2 taon..hehe
selamat semuanya =D

BUDI PRASETYO said...

selamat ya sobat, semoga semakin bertambah umur blognya semakin bertambah kualitas dalam penyajian artikelnya, sungguh saya haru membaca tutur sapa sobat, sungguh sangat santun dan bijaksana, salam dari potret ya sobat.

Boni JLL3 said...

selamat maju jaya bro :)

AZRUL AZMI said...

tahniah.... selamat ulang tahun... happy birthday...

ezyra daniel said...

hapy anniversary for 1 year!!
entry2 abg best..
keep it up

afzalsukasuki said...

oit?baru setahun??aku ingat dah masuk tahun kedua bro?apepepun tahniah semoga ukhwah antara kita berpanjangan :)

apjal :P

Zaza Ridzlan said...

wahhh, selamat ulang tahun jugak =)

amranaiman said...

wow sudah setahun :D

Muhamad Azam said...

baru setaun?? WHAOOOA ok ok ok!! LALAN LALAN

khalila ishak said...

tahniah tahniah ^_^.... hepy befday blog hatikubaiksangat ^_^

LaLa mhdnor said...

selamat ulang tahun =D
keep on blogging Lan :)

✰ BbyzyЯaRoxx ✰ said...

happy birthday blog lalan,
nk tolong tiup lilin nim fuhh fuhh!
wheeee! baru setahun, tua lg blog shaye :3

kaishin said...

owh da setahun eh..selamat ulang tahun :D

lolipop_oreo said...

keep on blogging..
p/s: done follow u.

tirahzairi said...

selamat ulangtahun!!! yeayyy...hehe

Alieza Dayasari said...

sama lah kita.. jadi blogger baru setahun...
hiii byk kena belajar.

Cik tikah said...

blog ni hebat ;)

putra pande said...

follow back gan
http://technobasespace.blogspot.com

azie namico said...

"Selamat ulang tahun hatikubaik "---ikhlas drp :) azie namico ..

Harith Iskandar said...

ucapan mcm nk pegi jauh jerk..ehehe

ain dzaya said...

selamat ulang tahun hatiku baik..
weehee!heppy buffdayy!

Diana Azis said...

Selamat ulangtahun hatikubaik..keep blogging yea..best of luck friend :)

Hafizah Zainal Abidin said...

Jom Join Sini (!) Ada Banyak Tutorial Di Sini (!) mynameishafizah.blogspot.com/ :D

9n0L4 said...

wahhh. dah setahun ehhh. keep it up. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...