Tuesday 10 May 2011

bila aku dilahirkan ...

Assalamulaikum dan salam perkenalan ....



aku dilahirkn utk memberi senyuman...aku ditakdirkn utk menerima segala ketentuan...aku bernafas hari ini utk mendepani cabaran hari esk...gentar bukanlah aku ...aku mencari kekuatan diri bukan utk menjadi lbh hebat daripada sesiapa tetapi utk melawan musuhku yg sgt hebat iaitu diriku sendiri...aku berani mengejar impian...aku ingin memetik bintang nun di langit tinggi...nasibku ditangan aku sendiri...aku mahu menjadi bukan sekadar baik tapi TERBAIK...aku seorang kaizer...berani mati xmati,berani kalah xkalah ....

LAHIRNYA SEORANG JUARA ...

Excellence ...

2 comments:

Anonymous said...

wahh entri pertama yg boleh tahan jugak isinya..
tulisan besauuu :D

Einaangel Network said...

Whoaahhh!!! Best laa.... ala...dye staon jagung.. Eina lak baru berblogging sebulan k... huhu... Support menyaport la k... hehe.. Peace!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...