Tuesday 10 May 2011

hijau


knp hijau?...krn hijau itu...

1..hijau itu kedamaian

2..hijau itu kerahmatan

3..hijau itu ketenangan

4..hijau itu kemesraan
5..hijau itu kekuatan
6..hijau itu keazaman
7..hijau itu keakraban
8..hijau itu keindahan
9..hijau itu keagungan
10..hijau itu keaslian

segalanya tentang hijau...hijau itu kepuasan....nikmati hidup semaksima mungkin.....
dan aku suka lagu band HIJAU DAUN ...suara ku berharap ....



disini aku masih sendiri..merenungi hari hari sepi..aku tanpamu..masih tanpamu
bila esok hari datang lagi..ku cuba hadapi semua ini..meski tanpamu..ooo meski tanpamu

dan bila aku dapat bintang berpijar..mentari yang tenang bersama ku sini
ku dapat tertawa menangis merenung..ditempat ini aku bertahan

suara dengarkanlah aku..apa khabarnya pujaan hatiku
aku disini menunggunya..masih beharap didalam hatinya
suara dengarkanlah aku..apakah aku selalu dihatinya
aku disini menunggunya..masih berharap didalam hatiku

dan aku masih tetap disini..melewati semua yang terjadi..aku menunggumu..ooo aku menunggu

EXCELLENCE

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...