Saturday, 29 October 2011

Penyu Laut China Selatan menangis lagi .

Assalamualaikum ...

Stadium Shah Alam - ..impian ' The Turtles warriors' Terengganu utk menjulang Piala Malaysia buat kali ke 2 berkecai apabila tumpas 2-1 kpd N Sembilan dalam aksi final yang begitu dramatik dan mendebarkan...walaupun berjaya mendahului saingan melalui jaringan Ashaari Shamsudin ...dan kejuaraan seakan akan berpihak kpd Terengganu ...kesilapan keeper sarbini Alawe dan jaringan cantik Hairudin Omar di lewat permainan telah memadamkan harapan tersebut .

Apapun Tahniah kepada 'hobin jang hobin '...Tahniah juga kepada seluruh team Terengganu ...walaupun tewas ...kami rakyat Terengganu tetap berbangga dgn pencapaian Terengganu musim ini...sebagai JUARA FA...N Juara liga Super ...dan beraksi di pentas final Piala Malaysia ...


Perjuangan tidak akan berakhir di sini ...berhenti bersedih...lupakan kekalahan hari ini ...belajar dari kesilapan...dan terus mencuba di masa mendatang...Goodluck !

Penyu laut china selatan ...anda tewas di mata mereka ...tapi tetap menang di hati kami ! 

Semarak Darul Iman ...sokongan sepanjang zaman ...Ganu Nelang...peteh ganu peteh ...!!!

Excellence ...

28 comments:

AiDa SyaFiQa said...

i like :)
walau ape pun tetap sokong..kesilapan yg dilakukan diambil sebagai pengajan..bukan amik untuk jadi bahan umpatan :)

suka ayat'Penyu laut china selatan ...anda tewas di mata mereka ...tapi tetap menang di hati kami ! '

err..pinjam..nak buat status kat fb :)

ArulchelseA said...

cuba lg...

..cik gugu.. said...

x mkn la incik abg aku esok sbb ganu klh. hheheh~

Jasman said...

yg terbaik akan menang...hehe

Cikgu Jaja™ said...

excellence..:) jom bg ikuh mkn

miss kinah said...

sokay... sedikit kesilapan tapi kita dh BERJAYA ke final and buat yang terbaekk..

orang ganu hebak2.. hai-o pun ganu kan? hehehehe

Khairil said...

menang dan kalah itu adat perlawanan , cuba lagi tahun depan..

khairunnisa said...

mereka kalah di mata org lain....tapi menang di hati kita....macam mana pun kita patut bangga....skuad penyu mampu kalahkan 2 gergasi besar sebelum ke final...go "turtles warrior" go!

hati♡ said...

updated.. hehe

Nur Syahirah said...

sabo je la ye....
takde rezeki nak menang......

Lea Isnawi said...

ganu kalah

sobs

anamizu said...

"ganu nelang" tu ape? =P




luv,
cik ana

Azmi Khan said...

rilex je bro.....
thn dpn ade lg.....
kasi power lg.....

mohdhazlan Dreadlock said...

cik mizu : Nelang tu makna dia pantang menyerah kalah ...:)

Rara. said...

tahniah sangatlah kat sharbinee allawee tu :P

shida'R said...

hehe ^_^ peteh ganu peteh..hobin jang hobin ^_^

ch000tz axoera said...

kali ni penyu menangis semua orang tahu hehehe

Eyda Dania said...

biase...bola 2 bulat...hehehe..adat pertandingan...=)

aRa ❤ aFiq™ said...

xdak rezeki na uat cane.. huhu

BlueiceButterfly said...

~kalah tak semestinya tak hebat..:)

zatiey said...

geng2 "peteh ganu peteh" dah buat yg terbaik..cube lg next time...nananana..ganu kite...

Saddila said...

kehkeh . NEGERI SEMBILAN the bestest .

HOBEN JANG HOBEN :))

kakak said...

saboo saboo. wpun malam tu sy sokong n9 tapi tganu lepas2 ni boleh menang tu.. cume kali ni rezeki berpihak pd n9 :)

NuRul said...

actually ganu peteh ganu....tu..apa dier?0.o

kusyi said...

serius. masa kalah . kusyi nangis depan tv. sbb tengok sharbinee alawi nangis. huaaa.. so tacing ma..

Terengganu tetap menjadi pojaan hatiku.. <3 Joseph Kalang Tie.. hihi.

Nelang!!

cik kiwi's said...

eh. kalah eh?. bukan menang...:P

misTeaRed said...

penyu pulang ke laut~

Run Away said...

menang dan kalah adat permainan...tapi tak owg nak kalah...hahahaha...;d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...