Monday, 20 June 2011

tenet ku slow mengalahkan siput khinzir .

Assalamualaikum ...

hurm ...adoi ...tengah2 semangat aku membuak buak nak berblog ni ...tenet plk buat hal malam ni...merangkak tahap lembap nak mampus ...loading begitu punya lama ...jenuh nk nunggu ...huhu ...sekejap2 offline ...connect blk pastu disconnect ...pastu connect blk ...sapa bila wei ...haha ...
encik celcom boleh tolong kasi laju sikit tak brukben aku ni...nanti bulan depan aku bayar bil lebih ..kih kih ...emmm ...sabar je la ..nk marah marah pun xguna ...k lah tenet ...aku harap esok kau akan kembali seperti sediakala ...


aku mohon maaf  kpd kawan2 yang blog walking kat blog aku pada petang tadi dan malam ni ...aku xdapat nak kunjung balas kat blog korang ...aku harap korang faham dgn masalah aku ni...huhu ..bkn sebab aku sombong atau xnak kawan k ...klu dah ok nanti aku terjah blog korang ...maaf sangat2 ...

apapun aku ucapkan terima kasih kpd semua yang blog walking dan stalker blog aku ...korang memang terbaik ...jgn lupa follow2...komen2...klik2 ...kih kih ...

dan aku menghadapi ujian ini dgn senyuman ...haha ...hidup adalah utk memberi senyuman ...kerana senyum itu adalah penawar segala kebuntuan ...

Excellence

11 comments:

Adam Idris said...

siput khinzir? hahaha lek lek,
nanti upgrade la pakai streamyx or unifi,
hehe :)

weeda shakri said...

haah taw xpee.. P1 pon agak slow gak skrg.. adesss :(

Pacifista-X said...

khinzir pun laju lagi.huhu...

taliff said...

Sabar3x....hahahahaha....memanng benar kata si Pacifista..khinzir lagilah laju..peace!

AzwanRamli said...

hahakaka.... tjk x boleh blaH....

logorithm said...

Hahaha... siput khinzir?

P1 sekarang dah lebih stabil.

Entri terbaru: Gambar Dulu-Dulu...

Cik Azizah said...

grrrr!! selow nak mampus...jijah komen sini yer..shoutbox takleh masuk sbb line yg teramat la selow...

Popoi said...

sabar2~~

Cik Kuntum said...

ingatkan siput sodut kalo siput sodut cik kuntum wat masak lomak sodap weh...terus lupa nak bw tehehe

aiNa yaZiD said...

siput oink2...hehehe. sabar2, senyum itu sedekah. (^^,)

i am S!L4H.. said...

baik lah hatikubaik. sy phm.
ngeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...