Sunday, 31 July 2011

SALAM RAMADHAN AL MUBARAK .

Assalamuaikum ...

hari ini hari terakhir kita berada di bulan saaban 1432H ...insaallah esok seluruh umat islam akan menyambut 1 ramadhan  dan melakukan rukun islam yang ke 3...Alhamdullilah kita masih dikurniakan kesempatan oleh Allah menikmati bulan ramadhan tahun ini ...terima kasih Allah .

gambar ehsan dari iluvislam

aku mengambil kesempatan kat sini utk mengucapkan salam ramadhan al mubarak dan selamat menunaikan ibadah puasa kepada kedua ibubapa aku ...ahli keluarga ...sahabat handai ...kawan2 blogger ...dan kepada semua umat islam seluruh dunia ...

semoga ramadhan tahun ini lebih memberi makna daripada sebelumnya ...bersama samalah kita menghayati bulan mulia ini dgn lebih melakukan kebaikan kpd Allah dan memohon semoga Allah menghapuskan dosa dosa kita yang lalu ...

sekian ...ihya ya ramadhan ...terima kasih semua .

PANDUAN PUASA RAMADHAN

Excellence!

46 comments:

Pesona Algebra said...

Beberapa jam lagi jer , selamat berpuasa awk :]

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

puasa oh puasa

selamat berpose ye

pose taw . hehe

:)

Miz Novexx said...

salam ramadan dreadlock... heheh

Khairol Ikhwan said...

salam ramadhan =)

Dalila Diela said...

selamat berpuasa..
semoga ramadhan kali nie mambawa seribu erti .:)

hana nabihah said...

──────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ ░ SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN ♥
▄▄▄▌▐██▌█ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄​▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌
▀❍▀▀▀▀▀▀▀❍❍▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀❍❍▀▀ -----♥♥

BΛBYDIΣRΛツ said...

Salam ramadhan :)

Cik Bell said...

salam Ramadhan.Semoga sama-sama kita mengumpul pahala amal ibadat dibulan yang special ini sbgai bekalan diakhirat :)

Hani Avni said...

salam ramadhan awak. :)

Mohammed Faizal said...

selamat berpuasa...sedih puasa ni tak dapat berbuka dgn keluarga tercinta di selatan tanah air

Aku Afzal said...

selamat berpuasa ye hatiku-dan-kau-sama-baik :)

Heidi Shafiq said...

salam ramadhan.. :)

Khairil said...

Bro...semoga selamat menjalani ibadah puasa...Salam Ramadhan...

Pesona Algebra said...

:]

misspurple said...

(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚ SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚♥

Lea IsNaw! said...

selamat berpose hatikubaik =)

tiefazatie said...

slmt berpose bro!

Siti Arfah said...

Salam ramadhan kareem. :)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

finally, smpai jugak kat sini..

eh, esok puasa..selamat berpuasa ye! niat-niat :D

amir aizat said...

selamat berpuasa

Wanie said...

esok dah puasa..
semangat ni..hehe

qeen.3c said...

selamat berpuasa! :D

iefa ujang said...

salam ramadhan :)

saiazuan said...

slmt brpuasa ;)

stellaizz said...

selamat mjalani ibadah puasa.....jgn ponteng2 okeh :)

RerameUngu said...

salam ramadhan jugak..slamat menjalani ibadah puasa :)

She's Gee said...

selamat berpuasa juge.. ^^

kak lang said...

selamat brpose...salam dari sabah, ahaks!

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

salam ramadhan dan selamt berpose ea..

Bui Junaidi said...

hari ni dh start puasa
salam ramadhan yer

soooooour said...

selamat2!^^

ArulchelseA said...

selamat berpuasa jugak bro..

afayufu said...

selamat berpuasa penuh...

Pure Mahabbah Fillah said...

selamat berpuasa....

WAHIDA ALIAS said...

selamat berpuasa bloggers! =))

yatie Awang said...

InsyaAllah....

salam Ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa

diana said...

selamat berpuasa..:)

taliff said...

Selamat Berpuasa :)

AKU CHUN said...

selamat berpuasa!!

cik aisha said...

slmt menjalani ibadah puasa...:)

Terbelog said...

ha..dah puasa dah ni :)

AiDa SyaFiQa said...

selamat berbuka okey..hee~~

❤Nadhratul Basyirah Amirudin❤ said...

camat pose gak cik hati~huhuh

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

terima kasih semua :)

salam ramadhan ...semoga kita mendapat barakah dari Allah ....

Excellence!

nashanadz said...

selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak! ;)

Cik Jingga said...

selamat berpuasa yeah.. pastikan tahun ni penuh.. muahahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...